معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

تکریم خانواده معظم شهدا در راستای تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی موثر است

گودرزی گفت:امروز اگر ما به دنبال تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستیم باید آن را در مکتب مادران و همسران شهدا بیاموزیم و تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و صبر این بزرگواران بسیار می تواند در این راستا موثر باشد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۴۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک گفت: شهدا بهترین، کامل ترین و جامع ترین الگوهای ملت ایران و خصوصا جوانان هستند و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا برای نسل جوان یک ضرورت محسوب می شود.

گودرزی اظهار کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا علاوه بر اینکه احیاء گر فرهنگ جهاد و شهادت در کشور است برای مسئولین و خدمت گذاران به انقلاب انگیزه بخش است و حرکت روبه جلوی آنها به سمت اهداف انقلاب را شتاب می دهد.

وی ادامه داد: مادران و همسران معظم شهدا از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با الگو قراردادن حضرت زهرا(س) با رفتار خود حماسه ساز و مکتب ساز شدند و توانستند ارزش های اسلامی را با صبر و ایستادگی خود حفظ کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مادران و همسران شهدا بزرگترین مروج و پرچم داران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با رفتار زینبی(س) خود سیره و زندگی شهید را معرفی می کنند و اینها از سرمایه های نظام اسلامی محسوب می شوند.

وی یادآور شد: امروز همه ما باید برای شناساندن سیره مادران و همسران شهدا به نسل جوان تلاش کنیم و آنها را به عنوان الگوهای زنده به خوبی معرفی کنیم چرا که دشمن به دنبال ارائه الگوی غلط به نسل جوان است و این می تواند در راستای رفع توطئه های آنها موثر باشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز اگر ما به دنبال تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستیم باید آن را در مکتب مادران و همسران شهدا بیاموزیم و تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و صبر این بزرگواران بسیار می تواند در این راستا موثر باشد که باید به آن اهتمام داشته باشیم و آن را یک وظیفه بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات