تقدیر ویژه سردار سلیمانی از خدمات فرمانده و نیروهای تیپ 48 فتح در سی سخت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از خدمات رسانی گسترده تیپ 48 فتح به زلزله زدگان شهر سی سخت به طور ویژه تقدیر کرد و به فرمانده و نیروهای این یگان خداقوت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۱۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح و نیروهای این یگان در شهر سی سخت دیدار کرد و از ابتکارات تیپ ۴۸ فتح و خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت تقدیر کرد و گفت: به همه نیروهای تیپ قهرمان 48 فتح که در این شرایط پای کار هستند خداقوت می گویم .

وی بر آمادگی نیروهای سپاهی و بسیجی برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی تاکید کرد و  افزود: سپاه و بسیج باید در تمامی زمینه ها آماده باشند .
سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح نیز گزارشی از روند اقدامات تیپ به مردم زلزله زده سی سخت ارایه داد و گفت : بنده و نیروهای تیپ وقف مردم هستیم .
وی گفت:تیپ هم از حیث آمادگی و هم از لحاظ توانمندی در همه عرصه ها قابلیت بالایی دارد .

سردار حکمتیان ابراز داشت: اولین پایگاه تاکتیکی فرماندهی عملیات را در شهر زلزله زده سی سخت ایجاد کردیم و با تمام لایه ها و فرماندهان بالادستی و پایین دستی  ارتباط برقرار کردیم .

فرمانده تیپ 48 فتح افزود: حدود 50 کامیون و کانکس وخودروهای تک کابین این یگان نظامی را  برای کمک و امداد رسانی به منطقه اعزام کردیم.

وی بیان کرد: برخی خانه ها ارزیابی خسارت شده اند که نیاز به انتقال اسباب و اثاثیه دارند و مردم باید بابت این جابجایی هزینه های زیادی بپردازند به همین خاطر کامیون های تیپ 48 فتح به همراه نیروهای تیپ در منطقه نسبت به بارگیری و تخلیه در مکان های مورد نظر مردم اقدام می کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی لجن کش ها و واحد تعمیرات سیار تیپ 48 فتح دستگاه های جنگ نوین و رفع آلودگی را  به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام کردیم و در این زمینه به خدمات رسانی می پردازند.

سردار حکمتیان تصریح کرد:  یک اتوبوس بیمارستان صحرایی تیپ نیز با تمامی امکانات در ورودی شهر سی سخت راه اندازی شده است و به طور شبانه روزی به مردم خدمات ارایه می دهد.

 وی بیان کرد: تامین خودروی تمامی گروهای جهادی اعزامی به سی سخت توسط تیپ 48 فتح انجام شده است.

سردار حکمتیان گفت: خودروها و کامیون های تیپ 48 فتح  در اختیار نهادهای حمایتی که می خواهند محموله های کمکی و امدادی خود از جمله کانکس، چادر، پتو ، مواد غذایی و ... را وارد شهر زلزله زده سی سخت کنند  قرار می گیرد و این محموله ها از نقاط مختلف کشور  به شهر سی سخت آورده می شود.

وی اظهار داشت: ماشین آلات مهندسی تیپ 48 فتح به طور کامل برای خدمات رسانی به زلزله زدگان در سی سخت بسیج شده اند.

سردار حکمتیان تصریح کرد: مهندسین تیپ 48 فتح با همکاری بسیج مهندسین سپاه فتح و گروه های ارزیاب خسارات وارد را برآورد می کنند و  تهدیدات احتمالی آینده را نیز شناسایی و ثبت می کنند.

وی افزود:  در بحث امنیت منطقه و توزیع مواد غذایی و تامین خودرو برای کارهای مختلف و نیازمندی های مردم تیپ 48 فتح نقش اساسی ایفا می کند.

سردار حکمتیان ابراز داشت: آشپرخانه مجهز توسط تیپ 48 فتح  در سی سخت راه اندازی شده و گروه های جهادی تیپ روزانه 1200 پرس غذای گرم پخت و در اختیار زلزله زدگان قرار می دهند.

وی گفت: در عقبه کار نیز گروهای جهادی دیگری از  تیپ  48 فتح با پخت و توزیع  غذا  به مردم زلزله زده سی سخت خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات