خبرهای داغ:
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد:

برخورد کامیون با خودرو آردی در اسدآباد حادثه آفرید

اسدآباد-رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از برخورد کامیون ایسوزو با یک دستگاه خودرو آردی و رها سازی راننده آردی توسط نجاتگران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۱۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

برخورد کامیون ایسوزو با یک دستگاه خودرو آردی در اسدآباد حادثه آفریدمحمدرضا اعتصام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: ساعت ۲۰:۰۴ دقیقه  روز گذشته با اطلاع‌رسانی عوامل اورژانس ۱۱۵ مبنی بر برخورد کامیون ایسوزو با سواری آردی، نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری گردنه اسدآباد در اسرع وقت خود را به محل حادثه رسانیده و برای امداد رسانی به مصدومان احتمالی سریع وارد عمل شدند .

وی افزود: در ارزیابی اولیه مشخص شده بود راننده خودرو آردی بر اثر شدت برخورد با کامیون داخل خودرو گیر افتاده و دچار مصدومیت نیز شده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد ادامه داد: نجاتگران پایگاه گردنه اسدآباد، بعد از انجام اقدامات اولیه (ارزیابی وضعیت هوشیاری راننده و ...) سریع با ست هیدرولیکی تخصصی نجات، اقدام به شکافتن محل پرس شده کرده و با تلاش بی‌وقفه در کمتر از یک ساعت راننده را از داخل خودرو به بیرون انتقال داده و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

وی با تشکر و قدر دانی از زحمات نجاتگران پایگاه مذکور، از مردم این شهرستان و مسافران عبوری درخواست کرد در شرایط بارش برف و کولاک و لغزندگی محورهای مواصلاتی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و اگر ناگزیر به تردد هستند از نظر فنی خودرو را بررسی کرده و زنجیر چرخ، مواد غذایی، وسایل و تجهیزات گرمایشی ضروری را نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات