بازدید نماینده ویژه سردار سعید محمد از شهر زلزله زده سی سخت

نماینده ویژه سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از شهر زلزله زده سی سخت بازدید و در جریان خسارات و ارزیابی های این منطقه زلزله زده قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۲۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سرهنگ پاسدار کرم نظري نماینده ویژه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)  با حضور در مناطق زلزله زده شهر سی سخت ضمن ابلاغ سلام سردار سعید محمد به مردم این شهر گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء از هیچ تلاشی برای کمک و امداد رسانی به مردم زلزله زده سی سخت فروگذار نخواهد کرد.

سرهنگ نظری به ارزیابی نقاط مختلف شهر زلزله زده سی سخت و خسارات وارده به این شهر پرداخت و  ضمن گفت و گو با زلزله زدگان ، در جریان خدمات ارائه شده به آنها قرار گرفت و بر ضرورت رفع کمبودها تاکید کرد.

وی بیان کرد: در زمینه آواربرداری و بازسازی منطقه زلزله زده و کاهش آلام هموطنان عزیز آسیب دیده از زلزله، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با توان وارد میدان می شود و امکانات ، ماشین آلات و تیم های مهندسی خود را به منطقه گسیل می کند.

سرهنگ نظری ابراز داشت: در جلسه ای با سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چگونگی ارائه خدمات مطلوب تر به زلزله زده گان شهر سی سخت بحث و گفت و گو خواهیم کرد و نتیجه را  به سردار سعید محمد اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات