فرمانده انتظامی استان مرکزی:

اعضاي باند سارقان اماکن در اراک دستگير شدند/ اعتراف به 45 فقره سرقت

سردار مفخمی شهرستانی گفت: با آغاز تحقيقات تخصصی پلیس و با بهره گيري از تجهيزات هوشمند پليس، یکی از اعضاي اصلي اين باند سرقت شناسايي و در عملیات ماموران پلیس دستگير شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح در جمع خبرنگاران بيان داشت: در هفته های اخیر با اعلام گزارش هايي از چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در اراک، بررسي موضوع در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با آغاز تحقيقات تخصصی پلیس و با بهره گيري از تجهيزات هوشمند پليس، یکی از اعضاي اصلي اين باند سرقت شناسايي و در عملیات ماموران پلیس دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به 45 فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در اراک با همدستی 2 نفر ديگر از دوستان خود و یک خریدار اموال مسروقه گفت: در عملیاتی جداگانه همدستان سارق نیز دستگیر شدند .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از محل فعاليت اعضاي اين باند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار" مفخمی شهرستانی" در پایان با تأکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان افزود: مردم می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات را در زمینه فعالیت افراد فرصت طلب را از طریق تماس با مرکز فوریتهای 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات