فرمانده سپاه روح الله:

بیان خاطرات رزمندگان یکی از اولویت های پیشکسوتان دفاع مقدس باشد

سردار کریمی گفت: امروز نوشتن و بیان خاطرات نبرد رزمندگان در دفاع مقدس باید یکی از اولویت های پیشکسوتان دفاع مقدس باشد و باید به آن اهمیت دهیم.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۱۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله در گردهمایی بزرگداشت حماسه سازان عملیات خیبر گفت: امروز به یاد شهدا و افتخارآفرینان عملیات پرافتخار خیبر گردهم آمده ایم که فرصت بسیار مناسبی برای گرامیداشت شهدا و بازخوانی رفتارهای خودمان به عنوان بازماندگان شهدا است.

کریمی اظهار کرد: عزیزانی که از قافله شهدا باقی ماندند کمتر از شهدا نبودند و همچون شهید زنده هستند اما لازمه شهید زنده بودن و ماندن دلایلی دارد که باید به آنها توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: امثال باقی ماندگان از قافله شهدا همچون حضرت زینب(س) در جریان عاشورا است که باید بازماندگان قافله شهدا رسالت زینبی(س) خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: بسیاری از بازماندگان قافله شهدا همچون شهدای زنده باید طبق قرآن به وفا و پیمانی که به شهدا داده اند به خوبی عمل کنند و اگر با عهد و پیمانی که با شهدا بستند باقی بمانند قطعا عاقبت بخیر خواهند شد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را در جهاد و شهادت صرف کرد با وجود اینکه بسیاری از رفقای او در دفاع مقدس و طول انقلاب اسلامی شهید شدند اما ایشان بر عهدی که با شهدا بسته بود باقی ماند و نهایت عاقبت بخیر شد.

کریمی اظهار کرد: جلساتی که برای گرامیداشت شهدا برگزار می شود خود شهدا نیز حضور دارند و به جلسه عنایت خواهند داشت و لذا باید قدر این جلسات نورانی را به خوبی بدانیم.

وی گفت: امروز نوشتن خاطرات نبرد رزمندگان در دفاع مقدس باید یکی از اولویت های پیشکسوتان دفاع مقدس باشد و باید به آن اهمیت دهیم.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: در راستای کنگره شهدای استان مرکزی در طول ۶ سال گذشته گنجینه های خوبی از شهدا و رزمندگان جمع آوری شده و امروز همه باید کمک کنیم تا روز به روز این گنجینه ارزشمند پربارتر و تکمیل تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات