مسئول گروه جهادی سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر:

دو ساختمان مسکونی در مناطق محروم مهرشهر بازسازی و تجهیز می‌شود

مسئول گروه جهادی سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: بازسازی و مرمت منزل محروم کمال آباد از صفر کاری تا سفید کاری لوله کشی گاز درب و پنجره کابینت و کناف نقاشی ایزوگام اقدام این گروه و تحویل خانواده نیازمندشده است.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۸۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، غفیری مسئول گروه جهادی ناحیه امام هادی ع مهرشهر گفت: باتوجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر خدمت به نیازمندان این گروه اقدام به شناسایی و راستی آزمایی شدن توسط معتمدان محل برای جستجوی خانواده های نیازمند نموده و در اقدام بعدی در واحد مددکاری بیمارستان امام علی ع حضوریافته و هزینه ترخیص چندی از بیماران نیازمند سرطانی را تقبل نموده.

مسئول گروه جهادی شهیدغفیری افزود:دریکسالی وکه از شیوع ویروس کرونا گذشته گروه جهادی شهیرغفیری اقدام به حضور در منزل و جویای مشکلات زندگی شخص بیماران شده و در اقدامی جهادی انجام به خرید داروهای بیماران کرده و این کار باکمک خیرین وعزیزان بسیجی انجام شده است.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت منزل محروم کمال آباد از صفر کاری تا سفید کاری ساخت دو اتاق خواب ساخت حمام سفید کاری کلی لوله کشی گاز درب و پنجره کابینت و کناف نقاشی ایزوگام اقدام این گروه بوده و تحویل خانواده نیازمندشده است.

وی افزود: بازسازی دو منزل مسکونی طی چند ماه اخیر در متطقه محروم آغاز میشود و انءشالله به زودی تحویل خانواده نیازمندمی شود.

غفیری گفت :خرید جهیزیه به مبلغ 34ملیون تومان به زوج های نیازمند از کار جهادی این گروه بوده و به حول قوه الهی ادامه دارد.

از دیگر اقدامات این گروه جهادی کار در بیمارستان به صورت جهادی امام علی و رجایی و کوثر می باشد و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به کادر درمان مانیز جزکوچکی از مدافعان سلامت به این امرخیر پیوستیم و کمک حال کادر درمان هستیم.

وی گفت: خرید چندین تبلت از دیگر اقدامات می باشد وتبلت ها به فرزندانی که به علت فقر مالی شدید رنج می برند اهدا شد تا از اموزش عقب نمانند.همچنین خرید چنددست بوفه تلوزیون یخچال گاز به خانواده های نیازمند اهداشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها