خبرهای داغ:
دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول:

پایداری مردم دزفول در دفاع مقدس باید به جهان صادر شود

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول با اشاره به نقش مردم این شهرستان در دفاع مقدس گفت: پایداری مردم دزفول در دفاع مقدس باید به جهان صادر شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۴۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

بهزاد جولایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس باید پایداری مردم دزفول که برگرفته از دین و ولایت فقیه است را درک کنند و ببینند که چگونه این مردم با کمترین امکانات در برابر تجاوز ۵۵ کشور دنیا مقاومت و پایداری کردند.

وی ادامه داد: ابرقدرت‌ها، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و صاحبان قدرت و تکنولوژی به صدام کمک کردند تا بتوانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی نقش ارزنده مردم و پشتیبانی آنها از نیروهای مسلح یکی از کلیدواژه‌های پایداری ما در دفاع مقدس بود.
دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول درخصوص برنامه‌های این ستاد برای گرامیداشت روز دزفول در خرداد سال ۱۴۰۰ گفت: برنامه‌های سال‌های گذشته توسعه می‌یابند تا بتوانیم پایداری و مقاومت مردم ایران به ویژه دزفول را به گوش نسل حاضر و آینده برسانیم.

وی با بیان اینکه دزفول در ۲ جبهه در جنگ فعال بود، افزود: مردم این شهر در میدان رزم و پایداری با رهبری آیت اله قاضی نقش آفرینی کردند ضمن اینکه در خانه‌های آنها همیشه به روی رزمندگان باز بود.
جولایی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس گفت: جوانان و نسل امروز باید هویت خود را بشناسند و با تلاش و همت، ایران اسلامی را بسازند.
وی افزود: کمیته‌های عملیاتی ستاد چهارم خرداد باید پیشنهاد و برنامه‌های عملیاتی اداره‌ها و نهادها با نقش پررنگ مردم دریافت شوند.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول با تاکید بر لزوم بیان نقش زنان و استفاده از هنرهای هفت گانه برای نمایش پایداری مردم دزفول گفت: فضای رسانه‌ای و مجازی باید تولیدمحور باشد و محورهای پایداری توسط فضای مجازی به گوش مردم برسند.

وی افزود: امسال نقش فضای مجازی در محتواسازی و متن باید حرفه‌ای‌تر از سال‌های گذشته باشد و از تجربه‌های جوانان استفاده کنیم.

شهرستان دزفول دارای ۲ هزار و ۶۲۰ شهید و حدود پنج هزار جانبازو آزاده است.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد به نام روز دزفول نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها