اهدای مصالح ساختمانی و آهن آلات برای ساخت مدرسه از سوی بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده

تفاهم نامه اهدای مصالح ساختمانی و آهن آلات به منظور ساخت واحدهای آموزشی بین بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران به امضا رسید.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۸۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  تفاهم نامه مشارکت یک میلیارد و صد میلیون ریال به صورت اهدای مصالح ساختمانی و آهن آلات در شهرستانهای استان تهران با مشارکت خیّر گرانقدر مهندس حاج محمود تقی زاده با حضور خیرنیک اندیش، مدیرعامل بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران به امضا رسید.

مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران با اعلام این خبر گفت: با حضور خیّر گرانقدر مهندس حاج محمود تقی زاده عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، مجید صالحی مدیرعامل بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده، مجید پیروزان مدیرعامل و هادی بلالی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران در راستای طرح آجر به آجر برای مشارکت در شهرستانهای استان تهران با مشارکت خیّر گرانقدر "مهندس حاج محمود تقی زاده"  خیرنیک اندیش به امضا رسید.

پیروزان در ادامه افزود: 800 مدرسه در شهرها و روستاهای شهرستانهای استان تهران به همت خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده و تعداد 10 باب مدرسه و یک استخر ورزشی با همت بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده در شهرستانهای استان تهران احداث شده است.

او با اشاره به ‌اینکه یکی از این اعمال شایسته مدرسه‌سازی و ساختن فضاهای آموزشی مناسب برای نوجوانان و جوانان این مملکت اسلامی است، هر چند که در نزد خداوند متعال هیچ اقدام خیر و ثوابی بی‌پاداش نمی‌ماند، اما موضوع مدرسه‌سازی از آنجا که با آموختن علم و دانش همراه است از امور خیریه‌ای است که در اسلام نسبت به آن توصیه فراوانی شده است.

گفتنی است در پایان نشان مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران روی سینه خیرنیک اندیش و کارت شناسایی نصب شد.

 

 

ارسال نظرات