فرمانده جدید حوزه بسیج شهیدسلیمانی پیشوا معرفی شد

«حسین کردستانی» به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج شهید قاسم سلیمانی پیشوا منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۴۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج, حسین کردستانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا طی حکمی از سوی سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بعنوان فرمانده حوزه بسیج شهید قاسم سلیمانی منصوب گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان د این حکم اعلام کرده است: بنا به پیشنهاد فرمانده حوزه بسیج کارمندان ناحیه مقاومت بسیج حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) پیشوا برادر بسیجی حسین کردستانی  به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی آن حوزه منصوب می شوید.

امید است با اعتقاد مطلق به خدای متعال، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره‌گیری از تجربیات متراکم و ارزشمند چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

پیشبرد امور فرهنگی و معنوی با روحیه بسیجی

 فرماندار پیشوا با اشاره به پیشبرد امور فرهنگی و معنوی با روحیه بسیجی گفت: بسیج کارکنان موجب تقویت همدلی در ادارات می شود.

حسین‌ عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارکنان فرمانداری اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی و نشات گرفته از  اندیشه‌های هوشمندانه امام راحل(ره) است که از ابتدا تا امروز کارکردهای فراوانی داشته است.

وی افزود: با تشکیل پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری پیشوا، روحیه ارزشی تقویت و همدلی و همفکری بین کارکنان افزایش می‌یابد که این از برکات وجودی بسیج است.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: این انتظار از کارکنان فرمانداری، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها می‌رود که ضمن عضویت، حضوری فعال در این پایگاه داشته و در راستای پیشبرد موضوعات فرهنگی‌ و معنوی دغدغه‌مند باشند.

وی ادامه داد: پایگاه بسیج فرمانداری باید جزو بهترین، منظم‌ترین و فعال‌ترین پایگاه‌ها در سطح شهرستان بوده و در عرصه‌های مختلف پیشرو باشد.

عباسی گفت: این پایگاه به نام سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین گشته که امیدواریم روحیه بسیجی‌وار و جهادگونه این شهید والامقام به همه‌ مجموعه‌های اداری تسری یابد.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظرات