خبرهای داغ:

خوزستان رتبه اول کشور در زمینه شهدای شاخص زن

در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز از خانواده های معظم شهیدان در خوزستان قدردانی شد .
کد خبر: ۹۳۲۶۹۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهید، جانباز و آزاده، لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، به صورت همزمان و ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و خوزستان با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد و با حضور استاندار از جمعی از خانواده شهدا تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت:خوزستان با داشتن سه هزار و ۳۷ بانوی شهید، جانباز و آزاده رتبه اول کشور از نظر تعداد شهدای شاخص زن در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعین حرم را به خودش اختصاص داده است.

عبدالرضا فرجیان افزود: نقش زنان در کنار مردان در دوران دفاع مقدس و جایگاه زنان در صیانت از انقلاب اسلامی مشهود است و اکنون نیز زنان استان در جبهه سلامت و مقابله به ویروس کرونا نقش آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: زنان در دفاع مقدس، نقشی ریشه‌دار و ارزشمند داشته و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه‌های فراموش نشدنی خلق کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: بار دیگر خوزستان ثابت کرد که از هر نظر پایتخت ایثار، مقاومت و شهادت است و این بار حضور برجسته شیرزنان این نظام اسلامی در این کنگره ملی برای نخستین بار در کشور نمایان شد.

در پایان این آیین با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تعدادی از خانواده شهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها