کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا در ایلام آغاز به کار کرد

کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا صبح امروز ۱۹ اسفند با حضور اساتید دانشگاهی داخل و خارج از کشور به صورت ویدئو کنفرانس در دانشگاه ایلام آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۷۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ،رئیس دانشگاه ایلام  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی، در ۹ محور و بصورت مجازی طی روز های سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار می شود.

«محمد علی‌اکبری» تصریح کرد: کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی و با همکاری دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی در داخل کشور و دانشگاه‌های نامیک کمال و اسکودار از کشور ترکیه و دانشگاه‌های سلیمانیه و کوفه از کشور عراق برگزار می شود.

 وی ابراز کرد: این کنفرانس در 9 محور شامل تاريخ بيماري‌هاي همه‌گير از گذشته تاکنون، کرونا و فرهنگ و تغييرات اجتماعي، کرونا و مسائل اقتصادي و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازي، کرونا و تفکرات مذهبي، کرونا و توريسم و ورزش، کرونا و سياست و امنيت و ارتباطات بين‌المللي، کرونا و روابط خانوادگي و جنبه‌هاي روحي و رواني و کرونا و اقدامات پزشکي و بهداشتي، روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 اسفند بصورت مجازي برگزار مي شود.

 رئیس دانشگاه ایلام گفت: حضور محققين صاحب نام داخلي و جهاني در اين کنفرانس و سطح بالاي مقالات ارائه شده، متضمن فرصتي بي نظير جهت تبادل نظر جهت تبيين پيامدهاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و آموزشي کرونا در ايران و جهان  است

وی افزود: علاقمندان در سطح کشور و استان   می توانند از ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه‌شنبه برنامه‌های روز اول کنفرانس را از طریق  وبسایت همایش به آدرس: https://humanities.utm.my/islamic/icctme۲۰۲۱/ ملاحضه کنند.

گفتنی است، کنفرانس بين‌المللي  تاثيرات جهاني کرونا  دومين کنفرانس بين‌المللي دانشگاه ايلام در طي سه سال گذشته  و سومين کنفرانسي  است که در دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار مي شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار