خبرهای داغ:
استاندار فارس با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم شده است، تأکید کرد: با بر هم زنندگان امنیت و آرامش در چهارشنبه آخر سال برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۴۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عنایت الله رحیمی در نشست مجازی استانداران با وزیر کشور که با موضوع سفرهای نوروزی،تامین کالاهای اساسی و انتخابات عنوان کرد: در حال حاضر موضوع انتخابات در کانون توجهات قرار دارد.
دکتر رحیمی بیان کرد: از ۱۳۰ هیئت اجرایی که باید در استان تشکیل شود ۱۲۹ هیئت شکل گرفته و ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر نیز آغاز شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فارس اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم شاهد حضور کاندیداها از طیف ها و سلایق مختلف در انتخابات باشیم تا این امر موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای افزایش مشارکت شود.
وی گفت: انتظار می‌رود افرادی که دارای تخصص هستند در این میدان حضور پیدا کنند چرا که در این صورت قطعا میتوانند خدمات موثری به مردم ارائه دهند.

 

استاندار فارس درخصوص کرونا و سفرهای نوروزی نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵ شهر استان در وضعیت آبی و ۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

وی در ادامه افزود: طبق مصوبه ستاد ملی سفر به شهرهای زردی همچون شیراز که هدف گردشگری هستند همچنان ممنوع و همه کمپ ها و اماکن اقامتی نیز تعطیل است همچنین تردد شبانه از ساعت۲۱ تا ۳ بامداد نیز ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

دکتر رحیمی یادآور شد: سفر از شهرهای قرمز به شیراز و سایر شهرهای فارس اکیدا ممنوع است.

 

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کالاهای اساسی مورد نیاز اشاره کرد و از تامین این کالاها در فارس خبر داد.

وی با اشاره به تلاطم قیمت مرغ، از تشکیل ۳۵ بازارچه در سطح شهر و کنترل این قیمت ها خبر داد.
دکتر رحیمی بیان کرد: کمبود روغن در فارس به دلیل ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ تنی کارخانه تصفیه روغن است بنابراین درخواست افزایش سهمیه روغن تصفیه شده استان را مطرح و این درخواست را پیگیری می‌کنیم.

وی اظهار کرد: برخورد جدی متخلفانی که باعث اخلال در بازار و قیمت ها می‌شوند در دستور کار قرار دارد.

استاندار فارس درباره چهارشنبه آخر سال نیز گفت: تلاش می‌کنیم امنیت و آسایش مردم حفظ شود و هر کس بخواهد امنیت آسایش و سلامت مردم را به خطر بیندازد برابر قانون با او برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها