خبرهای داغ:

خدمات رسانی به دانش آموزان محروم هندیجان

با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، تلاش برای خدمات رسانی جهادی به نیازمندان به همین منظور بسته های لوازم التحریر با همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) میان دانش آموزان محروم هندیجان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۱۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با همت و تلاش مخلصانه جوانان بسیجی گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه هندیجان تعدادی بسته های کمک معیشتی تحت پوشش بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سطح شهرستان توزیع شد.

 

با آغاز سال جدید و به نیت کمک به دانش آموزان محروم دراین راستا با تلاش اعضای پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه هندیجان و گروه جهادی این پایگاه تعدادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندان و بی سرپرست توزیع شد.

 

گروه های جهادی خواهران بسیجی شهرستان هندیجان برای کمک با محرومین تعدادی پرس غذای گرم پخت و توزیع نمودند که در این باره ماسک های رایگان در قالب ایستگاه صلواتی سلامت در شهرستان راه اندازی نمودند که با جدیت ادامه دارد.

 

برادران بسیجی شهرستان در قالب گروه های جهادی ناحیه سپاه هندیجان کارهای تاثیر گذاری شامل توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی مکان های عمومی همراه با تست کرونا و بازرسی و نظارت و حمایت در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بصورت منظم انجام می دهند.

 

کارهای جهادی با همت تعدادی از هیات های مذهبی و گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج شهری وروستایی با استفاده از ظرفیت ها ادامه دارد که تا کنون تاثیر گذار بوده و انشاله با مشارکت مردم در طول سال اینگونه خدمات انجام می گیرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها