خبرهای داغ:

معرفی مسوول جدید بسیج دانشجویی خوزستان

مراسم تودیع و معارفه مسوول پیشین و جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان امروز با حضور جانشین سپاه خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۸۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم تودیع و معارفه مسوول پیشین و جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان امروز با حضور جانشین سپاه خوزستان برگزار شد.

سردار باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: رویکرد دشمن بعد از دفاع مقدس، نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد و به جنگ نرم تبدیل شد، بنا بر آنچه امام(ره) فرمود وظیفه سپاه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها است.

وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج دانشجویی نیز همین است، راهبرد دشمن مهار جبهه مقاومت اسلامی است و برای تسلیم اراده ما، بر روی قشر نخبگانی و دانشگاهی کشور تمرکز دارد.

باقری با تاکید بر ارتقای سطح دانشجویان بسیجی، گفت: دانشجویان باید گفتمان انقلاب اسلامی را در محیط دانشگاهی تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی ظرفیت‌های مهمی دارند که باید توسعه پیدا کنند، عنوان کرد: اردوهای جهادی اولین خدمت به خود دانشجویان بسیجی هست که در دانشگاه‌ها نهادینه شده است.

از استقلال بسیج دانشجویی صیانت خواهیم کرد

صادق شاهوارپور مسوول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: تربیت نیروهای تراز انقلاب در اولویت برنامه‌های بسیج دانشجویی خواهد بود و برنامه مدونی در این خصوص خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از استقلال بسیج دانشجویی صیانت خواهیم کرد، گفت: از ظرفیت مسوولان ادوار گذشته بسیج دانشجویی و سایرین که در این عرصه زحمت کشیدند، بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در پایان این مراسم، صادق شاهوارپور به عنوان مسوول جدید بسیج دانشجویی استان معرفی و از محمدحسین شادمان فر مسوول پیشین این ناحیه تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها