خبرهای داغ:

ادامه اقدامات محرومیت زدایی در هندیجان

در راستای خدمات رسانی تاثیر گذار به محرومین به همین منظور گروه جهادی شهید همت پایگاه قدس روستای ذلقی شهرستان هندیجان کار احداث سرویس های بهداشتی برای خانواده محروم رابه پایان رساند.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۴۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان : باتلاش مخلصانه گروه جهادی شهید همت پایگاه مقاومت بسیج قدس روستای ذلقی از توابع شهرستان هندیجان برای یکی از خانواده های محروم تحت پوشش را بصورت خودجوش و با مشارکت خیرین احداث سرویس های بهداشتی را بعداز یک ماه تلاش مستمر به پایان رساند و موجب خوشحالی این خانواده مستمندشد.

 

کارهای محرومیت زدایی با همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج قدس در روستای ذلقی با جدیت در حال پیگیری و بخشی اجرایی ویا به پایان رسیده و اینگونه اقدامات تاکنون در روستای ذلقی تاثیر گذار و مفید بوده که با یاری خدا ادامه دارد.

 

در ادامه گزارش خبری ، با استمرار همیشگی بسیجیان و طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان، تست کرونا با جدیت در بیمارستان شهدای هندیجان با مراجعه روزانه بیش از ۱۵ نفر در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و بصورت منظم با همکاری شبکه بهداشت انجام می گیرد.

 

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان از سال ۱۳۹۹ تا کنون در سال ۱۴۰۰ در حال خدمات رسانی جهادی و بهداشتی در سطح شهرستان هندیجان هستند و همچنین حوزه خواهران و حوزه بسیج روستایی شهید آوینی بصورت ویژه توزیع ماسک رایگان داشتند و در نیمه شعبان ایستگاه های سلامت را راه اندازی نمودند.

 

اقدامات بسیجیان هندیجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ساماندهی در ضدعفونی محیط زندگی مردم و همچنین طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موجب رضایت مندی مردم شهرستان بوده و همچنان این گونه کارهای خداپسندانه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها