خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه های ماه رمضان توسط شهرداری اهواز

شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را طراحی و تدوین کرده که نویدبخش ماهی پر نشاط همراه با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی است.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۳۳
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، معاون فرهنگی شهرداری اهواز گفت : فعالیت‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان در بخش های قرآنی، فرهنگی و ورزشی برگزار می شوند .

حجت الاسلام سید علی جزایری افزود: در بخش قرآنی طرح ویژه تلاوت در محله را برگزار خواهیم کرد این طرح درب منازل مسکونی همانند روضه‌های خانگی محرم برگزار می‌شود که شامل، تلاوت و تفسیر قرآن خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین جشنواره قرآنی در هشت منطقه شهرداری اهواز برگزار خواهد شد که شامل مسابقات قرآنی، تفسیر، تواشیح و ... است که نشان دهنده ترکیب مطلوب معنویت همراه با نشاط را در ماه مبارک رمضان است و این جشنواره‌ها در فضای باز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جزایری گفت: با همکاری هنرمندان خوزستان جشنواره کتابت نور نیز همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود و در بحث جشن‌های آیینی، تاریخی و فرهنگی همزمان با میلاد امام حسن (ع) توجه به برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را ایجاد معنویت و ارتقای سطح معارف اسلامی و قرآنی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت : در صورت نبود ممنوعیت‌ و محدودیت‌های کرونایی رای برگزاری جام ورزشی رمضان این مسابقات در محلات اهواز برگزار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها