خبرهای داغ:
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی خبر داد:

ارائه خدمات الکترونیکی به ۵۰۸ هزار بیمه‌شده آذربایجان غربی

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰۸ هزار نفر بیمه شده زیرپوشش بیمه سلامت همگانی از اول اردیبهشت ماه تمامی خدمات تشخیصی درمانی خود را به صورت الکترونیکی دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۲۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فریده جعفری، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه اظهار کرد: : ۵۰۸ هزار نفر بیمه شده زیرپوشش بیمه سلامت همگانی از اول اردیبهشت ماه تمامی خدمات تشخیصی درمانی خود را به صورت الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در راستای فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در مطب‌ها و کلیه مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد در جهت کاهش کاربرد دفترچه کاغذی و حذف تدریجی آن از اول اردیبهشت ماه سال جاری بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی تمامی خدمات را به صورت الکترونیکی دریافت خواهند نمود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی ادامه داد: با این اقدام بیمه شدگان دیگر نیازی به ارائه دفترچه درمانی به مطب‌ها و موسسات تشخیصی و بیمارستان‌ها نخواهند داشت و تنها با ارائه کارت ملی یا شماره ملی خود مورد ویزیت و دریافت خدمات قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با اجرایی شدن این اقدام در ایام شیوع بیماری کرونا تبادل کاغذ کاهش یافته و افراد با مراجعه به داروخانه یا آزمایشگاه یا رادیولوژی با ارائه کد ملی و کد رهگیری داروهای نسخه تجویزی خود را از داروخانه و خدمات دیگر تجویزی الکترونیکی را از موسسات مورد درخواست دریافت خواهند کرد .

جعفری بیان کرد: فرایند الکترونیکی سازی خدمات همچنان و به تدریج ادامه دارد و این اداره کل در گام بعدی صندوق بیمه سلامت روستائیان و سایر صندوق ها را در فاز الکترونیکی سازی دریافت خدمات قرار خواهد داد .

 

ارسال نظرات