خبرهای داغ:

تجلیل از خانواده های معظم شهدای بمباران هوایی هندیجان

در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا از خانواده های معظم شهدای بمباران هوایی هندیجان در سالن خلیج فارس شهرستان هندیجان از انها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۳۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: شهدا وارثان انقلاب هستند که در راه اسلام از جان خود گذشتن که ماها در امنیت و آرامش باشیم .

وی افزود: به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدای بمباران هوایی هندیجان از خانواده های معظم شهدا ویژه بمباران هوایی در مراسمی باشکوه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور مسئولین محلی از انها تجلیل شد.

 

وی بابیان برپایی نمایشگاه ایثار ، مقاومت و پایداری هندیحات گفت: با تلاش اداره آموزش و پرورش و مدرسه شاهد و دیگر دانش آموزان و معلمین ، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان نمایشگاه نقاشی و آثار فرهنگی متنوع به مناسبت روز مقاومت و پایداری شهرستان هندیجان با حضور مسئولین محلی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در دوران دفاع مقدس شهدا با ولایت پیمان بستن از اسلام و قرآن و ایران قهرمان دفاع نمایند که این رشادت ها دشمن را نابود کرد و اکنون ملت ایران در جهان الگو و موجب عزت هستند.

 وی بااشاره به اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان بیان کرد : کار نمونه گیری و تست کرونا همراه با توزیع بسته های معیشتی و دیگر خدمات به آسیب دیدگان از ویروس کرونا و خانواده های محروم تحت پوشش باجدیت با حضور خوب بسیجیان شهرستان هندیجان همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت آمیز و تاثیر گذار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها