خبرهای داغ:
نماینده دزفول در مجلس:

جدی‌ترین تهدید کشور دشمن خارجی نه، بلکه لشکر بیکاران است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی جدی ترین تهدید کشور را وجود لشکر بیکاران دانست و گفت: راه عبور از این بحران اجتماعی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۶۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج، سید احمد آوایی عصر امروز شنبه در آئین افتتاح ۲ هتل آپارتمان در دزفول با قدردانی از تلاش سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت گردشگری، اظهار کرد: افرادی که در این شرایط اقتصادی در بخش خصوصی سرمایه گذاری می‌کنند قطعاً افرادی دلسوز و دغدغه مند هستند و در این راستا وظیفه همه ما این است تا مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن حمایت از سرمایه گذاران، با تمام توان موانع را از سر راه آنها برداریم.
وی افزود: امروز جدی ترین تهدید کشور دشمن خارجی نیست، بلکه لشکر بیکاران به خصوص بیکاران جوانی است که در کشور وجود دارند و قطعاً یکی از اصلی ترین راه‌های رفع این بحران اجتماعی حمایت از بخش خصوصی و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور است.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی توجه به صنعت گردشگری را اصلی ترین عامل رونق اقتصاد دانست و عنوان کرد: شهرستان دزفول بدون شک یکی از شهرهای نمونه و با ظرفیت کشور در حوزه گردشگری است و اگر موانع رونق این صنعت مهم در شهرستان دزفول برداشته شود و مدیران با نگاهی سازنده به این مهم توجه داشته باشند، قطعاً موجب به‌وجود آمدن اقتصادی پویا و پایدار در شهرستان دزفول خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بسیج، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و جمعی از مسئولان، ۲ هتل آپارتمان با ظرفیت ۱۹۲ تخت در دزفول به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها