خبرهای داغ:

اختصاص ۵ هکتار زمین برای ساماندهی سگ‌ها در اهواز

برنامه ساماندهی سگ‌های بدون صاحب به عنوان یکی از بیشترین مطالبات مردمی در کلانشهر اهواز، با اختصاص ۵ هکتار زمین، اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۹۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، شهردار اهواز گفت: به دستور استاندار و با همکاری و مشارکت شرکت نفت، شرکت توسعه نیشکر و سازمان محیط زیست خوزستان زمینی برای جمع آوری، ساماندهی و نگهداری سگ‌های بدون صاحب در شهر اهواز اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن از هفته آینده شروع می‌شود.

ابراهیم نوشادی با بیان اینکه جمع آوری سگ‌های بدون صاحب یکی از بیشترین درخواست‌های مردمی از شهرداری ست، عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم با همکاری شرکت نفت، ۵ هکتار زمین به ساماندهی سگ‌های بدون صاحب اختصاص دهیم که ساخت دیوار‌های پیش ساخته آن برای محصور کردن مجموعه با مشارکت شرکت توسعه نیشکر در حال انجام است.

وی افزود: با دامپزشکی نیز برای عقیم سازی و واکسیناسیون سگ‌ها به توافق رسیدیم و برای نگهداری آن‌ها نیز قرار است با سازمان‌های مردم نهاد مذاکره شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: به کارگیری این زمین به صورت موقت است که در آینده دو مکان در محدوه‌ی اهواز برای ساماندهی و عقیم سازی سگ‌های بدون صاحب احداث خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها