خبرهای داغ:

جوانان خوزستانی استخدام در نیروی انتظامی را از دست ندهند

فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مقطع درجه داری در سال ۱۴۰۰ استخدام می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز ،فرماندهی انتظامی استان خوزستان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

براساس اطلاعیه فرماندهی انتظامی، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله شرایط عمومی استخدام هستند.

 

نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری، اعتیاد نداشتن به مواد مخدر، داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر و برخورداری از سلامت و توانائی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر از دیگر از دیگر شرایط عمومی استخدام محسوب می‌شوند.

ضمنا داشتن مدرک دیپلم در همه رشته‌های تحصیلی و دارندگان مدارک کاردانی در صورت تمایل به جذب با دیپلم با دارا بودن شرایط، برخورداری از حداقل قد 170 سانتیمتر، میانگین سنی 18-25 سال (متولدین 1375 به بالا) از شرایط اختصاصی استخدام به شمار می‌روند.

براساس این اطلاعیه، ثبت نام به صورت حضوری از 11 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 26 اردیبهشت ماه سال 1400 ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی امانیه، کوچه نو، مرکز گزینش و استخدامی ناجا فرماندهی انتظامی خوزستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها