خبرهای داغ:

برگزیدگان هشتمین جشنواره شعر خوزستان مشخص شدند

رئیس انجمن شعر اهواز گفت: برگزیدگان هشتمین جشنواره شعر استانی در سه بخش شعر سپید، کلاسیک و مجموعه شعر دوشنبه در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۵۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز؛ حسین علی پور در آئین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: انجمن شعر خوزستان، از قدیمی‌ترین انجمن‌های استان به شمار می‌رود که از سال 75 فعالیت خود را آغاز کرده و این رویداد ادبی با قدمتی قریب به بیست سال قدیمی ترین جشنواره شعر استان خوزستان است. جشنواره شعر استان خوزستان توانسته شاعران بسیاری را در سطح استان و کشور معرفی کند. که خوشبختانه چراغ این جشنواره بعد از چند سال تعطیلی دوباره روشن شد.

وی افزود : در بخش کلاسیک، جمال پناهی نژاد،علی کاظمی و الهام علی پور و در بخش سپید، بهزاد بهادری، محمد جانبازان و اکبر آزادپور به عنوان برگزیدگان جشنواره بدون اولویت شناخته شدند.

 

رئیس انجمن شعر اهواز گفت:ودود جوانی،سید اسماعیل شریف هاشمی شایسته تقدیر بخش کلاسیک و احمد تمیمی و ندا ذات به عنوان شایسته تقدیر بخش آزاد معرفی شدند.

وی اظهار داشت: همچنین درحوزه کتاب،از میثم خالدیان در بخش سپید و سید علیرضا شفیعی در بخش کلاسیک تجلیل شد.

علی پور بیان داشت: بهزاد زرین‌پور، مهرنوش قربانعلی و رضا بختیاری‌اصل داوران بخش شعر آزاد جشنواره و غلامرضا طریقی، عبدالحمید ضیایی و کبری موسوی قهفرخی آثار بخش موزون را داوری کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها