خبرهای داغ:
با توجه به شرایط شیوع کرونا؛

کارگروهی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم تشکیل شد

استاندار خوزستان گفت: کارگروهی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم تشکیل شد تا با بررسی مصوبه ستاد ملی کرونا در این خصوص نسبت به تدوین شیوه‌نامه برگزاری این امتحانات اقدام شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۷۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، با بیان اینکه معلمان جایگاه ارزشمندی در جامعه دارند و تکریم این قشر باید در اولویت برنامه‌های استانی قرار گیرد، تأکید کرد: ضرورت دارد که سایر دستگاه‌ها نیز در کمک به اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم و تکریم مقام شامخ معلمان مشارکت فعالی داشته باشند.

وی، به شیوه‌نامه برگزاری امتحانات پایانی پایه دوازدهم اشاره کرد و افزود: یک کارگروه تخصصی با حضور دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل شد تا با بررسی مصوبه ستاد ملی کرونا در این خصوص نسبت به تدوین شیوه‌نامه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم اقدام شود و این شیوه‌نامه پس از تدوین برای اجرا به آموزش و پرورش ابلاغ شود.

استاندار خوزستان، با اشاره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اجرای طرح جامع جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تصریح کرد: در خصوص نحوه اختصاص اعتبار به اجرای این طرح جامع در استان خوزستان مقرر شد تا کارگروهی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل و بحث حمایت از اجرای این طرح در استان به صورت ویژه دنبال شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد تا سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ثبت احوال و اداره کل مخابرات استان اطلاعات لازم را در خصوص سوادآموزان در اختیار معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها