معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

عملکرد دستگاه‌های استان مرکزی در مجموعه "قرارگاه محله اسلامی" تعریف می شود

اکرمی گفت: اگر دستگاه های متولی با قرارگاه محله اسلامی مشارکت جدی داشته باشند و فعالیت های خود را در زیرمجموعه این قرارگاه تعریف کنند قطعا در انتهای سال شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۴۶
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز  در نشست کارگروه امور اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده استان مرکزی گفت: ماه رمضان ماه خودسازی است و فعالیت های اجتماعی به نوعی هم خودسازی محسوب می شوند و هم جامعه سازی و امروز باید فعالیت های اجتماعی ما منجر به خودسازی و جامعه سازی شوند.

اکرمی اظهار کرد: طرح بسیار کاربردی و دقیق معاونت اجتماعی سپاه روح الله مبنی بر تشکیل قرارگاه محله اسلامی که منجر به تشکیل محلات اسلامی می شود یک پایه و کار زیرساختی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طرح گستردگی و ابعاد بسیاری دارد که همه دستگاه ها می توانند فعالیت های خود را در زیرمجموعه قرارگاه محله اسلامی انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: نیاز است یک هم افزایی با دستگاه های متولی کار فرهنگی و اجتماعی برای اجرای دقیق طرح گذاشته شود و جلسات تخصصی آن برگزار شود تا هم پوشانی موثری اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: عملکرد فعلی دستگاه های متولی باید در ذیل قرارگاه محله اسلامی تعریف شود که با این طرح به دنبال انجام یک کار مشترک هستیم و قطعا اگر همه مشارکت داشته باشند از موازی کاری جلوگیری خواهد شد.

اکرمی افزود: امروز به دلیل شرایط کشور برای اجرای کارها باید هم افزایی و مشارکت اتفاق بیفتد چراکه اعتبارات محدود است و ما به دنبال نتایج اثربخش و اقدامات ماندگار هستیم که قرارگاه محله اسلامی می تواند در این راستا موثر واقع شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: ساختار قرارگاه محله اسلامی بسیار خوب تهیه شده و قطعا با فعالیت جدی این قرارگاه می توانیم شاهد اقدامات بسیار خوبی باشیم.

وی ادامه داد: استانداری مرکزی از طرح محله اسلامی حمایت می کند و به نفع همه دستگاه های اجرایی و متولی است که از ظرفیت این قرارگاه به خوبی استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: در خصوص کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا با طرح شهید سلیمانی که به شکل محله محور بود شاهد موفقیت های زیادی بودیم و امروز اگر می خواهیم در حوزه آسیب های اجتماعی موفق عمل کنیم باید کارها محله محوری متمرکز شوند.

اکرمی گفت: اگر دستگاه های متولی با قرارگاه محله اسلامی مشارکت جدی داشته باشند و فعالیت های خود را در زیرمجموعه این قرارگاه تعریف کنند قطعا در انتهای سال شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تولیدات رسانه ای در حوزه آسیب های اجتماعی و رزمایش آسیب های اجتماعی با حضور دستگاه های متولی اقدامی خوب است که باید اجرا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات