فرماندار پیشوا:

استفاده از ظرفیت خیرین موجب توسعه زیرساخت‌های ورزشی می شود

فرماندار پیشوا با تاکید بر استفاده از طرفیت های خیرین در توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان گفت: سرمایه گذاری در ورزش موجب کاهش هزینه سایر بخش هامی شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۸۵
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با محمدمهدی خانی نائب قهرمان مسابقات انتخابی تیم‌ ملی کشتی فرنگی اظهار داشت:  از زحمات همه کسانی که کمک کردند پرچم شهرستان پیشوا بار دیگر در کشور افراشته شود، به ویژه پدر و مادر این ورزشکار ارزشمند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: شیوع کرونا مشکلاتی را برای عموم مردم از جمله قشر ورزشکار ایجاد و فرصت تمرین‌های گروهی و حضور در باشگاه‌ها را محدود کرد و به همین دلیل شرایط برای آمادگی بدنی ورزشکاران‌ سخت‌تر شد.

وی گفت: در شهرستان پیشوا، استعدادهای ورزشی به‌عنوان مهم‌ترین مقوله برای پیشرفت این حوزه فراهم است ولی با ضعف زیرساخت‌ها روبرو هستیم  دولت وظیفه دارد این زیرساخت‌ها را فراهم کند ولی تسریع در این امر نیازمند مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت خیرین است تا بتوان بسترهای موجود را توسعه و ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کرد.

عباسی بیان کرد: تشویق ورزشکاران و دیدار و سرکشی از آنان موجب تقویت روحیه و انگیزه و حضور و تلاش مضاعف دیگر جوانان برای ورود به عرصه‌های مهم می‌شود.

 وی ادامه داد: ورزش، امری مقدس است و سرمایه‌گذاری در این حوزه از بروز بزه و ناهنجاری پیشگیری کرده و باعث می‌شود هزینه‌ در بسیاری از بخش‌ها به ویژه بخش‌های اجتماعی و درمان کاهش یابد.

 

انتهای پیام/*

 

 

ارسال نظرات