خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس برگزار می‌کند؛
موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس دوره‌های عمومی معرفتی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۵۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام دکتر خوش رنگ مدیریت این موسسه به برنامه ریزی ویژه آموزش معارف دینی برای عموم مردم توسط این موسسه در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی ضمن اظهار این مطلب که با توجه به وجود شبهات زیاد در جامعه و امکان استفاده از فضای مجازی برای مردم و وضعیت کرونایی کشور گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای فراگیری معارف دینی است.
حجت الاسلام خوش‌رنگ به دوره مجازی امام شناسی با حضور استاد شفیعی شاهرودی از اساتید برجسته در این زمینه اشاره کرده وافزود: از جمله امتیازات این دوره ارائه گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان می باشد.
از جمله دوره های دیگر ارائه شده توسط موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) فارس می توان به این موارد اشاره کرد:
«سبک زندگی توحیدی» سلسله دروس مباحث عرفان نظری اسلامی و آشنایی با سیروسلوک به روش عرفانی امام خمینی(قدس سره)، علامه طباطبایی(رضوان الله تعالی علیه) و حضرت آیت الله قاضی(رحمه الله علیه). «تعالی خانواده (1)» مباحث مرتبط با تشکیل خانواده، ارائه توسط استاد احمد طرماح مشاور و روانشناس خانواده. «چهره انسانی و اخلاقی دین» ارائه توسط حجت الاسلام مومنی؛ «آسیب شناسی اجتماعی در سوره نور» توسط دکتر احمد جعفری و «سلسله مباحث تفسیر ترتیبی» توسط حجت الاسلام دکتر مجتبی خوش‌رنگ.
به گزارش بسیج، دوره های فوق عمومی بوده و مخاطبین محترم برای ثبت نام در این دوره ها می توانند به پایگاه اینترتی http://ieks.org/ramezan و ارتباط با شماره 09198156397 در شبکه های پیام رسان مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است موسسه آموزش عالی امام خمینی(ع) فارس تحت اشراف حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها