خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر:

برگزاری دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در رامشیر

رزمایش مواسات و کمک مومنانه رامشیر در لبیک به فرمان رهبر انقلاب با رمز یا امام حسن مجتبی علیه السلام انجام گردید.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۹۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

به گزارش بسیج رامشیر سرهنگ پاسدارکیوان منصوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر اظهار کرد: مرحله دهم رزمایش کمک مومنانه با تلاش ها و مساعدت ها انجام شده و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

سرهنگ منصوری افزود: این رزمایش با همکاری حوزه های مقاومت و مسئول بسیج سازندگی سپاه رامشیر توزیع می گردد و کمک های معیشتی (شامل برنج، روغن، ماکارانی و...) در ماه مبارک رمضان توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی و حوزه هاو پایگاه های مقاومت بسیج بین خانواده های محروم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد :از ابتدای سال ۹۹ با فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه و مواسات، ۹ رزمایش صورت گرفته که با این مرحله دهم، جمعا نزدیک به ۸ هزار بسته معیشتی توزیع گردید وکنار این کمک ها ۴۰۰بسته لوازم التحریر ، بسته های پروتئین گوشت و مرغ توزیع گردید.

سرهنگ منصوری در پایان گفت : در بحث محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه سپاه رامشیر در پایان سال۹۹ که گذشت با همت گروه های جهادی فعال در ۱۷پروژه عمرانی که انجام دادند ۱۵ پروژه تمام و ۲ پروژه آن در حال اتمام می باشند.

وی خبرداد: در ادامه ماه مبارک رمضان ۶پروژه جدید عمرانی دیگر آماده شناسایی توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی درروستاها و شهرستان هستند.

سرهنگ منصوری نوید مراحل دیگر کمک های مومنانه را داد و از مسئولین ونهاد های و خیرین شهرستان رامشیر خواست در این ماه عزیز کمک های خود را به پایگاه مقاومت بسیج دهند تا چرخش کمک های مومنانه به دست آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان شهرستان برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها