خبرهای داغ:

روزانه ۳۰۰ تن مرغ در خوزستان توزیع می‌شود

استاندار خوزستان ضمن بیان اینکه خروج مرغ استان تخلف محسوب می‌شود، گفت: روزانه ۳۰۰ تن مرغ در خوزستان توزیع می‌گردد.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۶۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان در سال جدید اظهار کرد: ۲۰۰ تن مرغ روزانه در خوزستان کشتار و روانه بازار می‌شود همچنین ۷۵ تن مرغ نیز از استان‌های معین مثل لرستان، ایلام و بوشهر به سهمیه استان اضافه می‌شود و مقرر شده روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد نیز در استان توزیع شود که در مجموع بالغ بر ۳۰۰ تن مرغ را شامل می‌شود.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروهی برای نظارت بر توزیع مرغ در استان افزود: این کارگروه چرخه توزیع و عرضه مرغ را به صورت کاملا دقیق رصد می‌کند.

استاندار خوزستان همچنین با بیان اینکه در بخش کالای اساسی هیچگونه کمبودی در استان وجود ندارد، گفت: شکر، برنج و روغن به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد اما دو نرخی بودن شکر در بخش مصرف خانوار و صنف و صنعت موجب سو استفاده دلالان شده است.

وی ادامه داد: ذخایر روغن و برنج در استان مناسب است و در صورت نیاز سازمان صمت خوزستان از وزارتخانه در خواست سهمیه می‌کند.

قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه خروج مرغ از استان تخلف محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید حکم قاچاق برای محموله‌های مرغ که از استان خارج می‌شوند صادر شود تا همچون اموال تملیکی ضبط شده و در بازار به فروش برسد.

وی بیان کرد: از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواسته می‌شود با متخلفان در رابطه با عرضه مرغ برخورد جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها