خبرهای داغ:

برگزاری جلسات قرآنی هندیجان در فضای مجازی

جلسات قرآنی به مناسبت ماه رمضان در فضای مجازی بصورت جزء خوانی با تلاش ارزشمند پایگاه مقاومت بسیج شهدا حوزه شهید مزارعی و آستان حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) هندیجان در حال برگزاراست
کد خبر: ۹۳۳۵۳۹۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، باتلاش بسیجیان بااخلاص پایگاه مقاومت بسیج شهدا و آستان حرم مطهر امامزاده عبدالله علیه السلام شهرستان هندیجان اقدام به راه اندازی کانال گروه قرانی حرم تشکیل که بیش از ۷۰نفر بسیجی عضو شده اند .

جلسات قرآنی بصورت منظم در فضای مجازی با روزانه جزء خوانی قرآن کریم با شرکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدا همراه با مسابقات قرآنی و اهداء هدیه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

در ادامه گزارش خبری: باتلاش ارزشمند حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه سپاه هندیجان جلسات تفسیر و قرائت قرآن کریم بصورت جزء به جزء بارعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در حوزه دانش آموزی در حال برگزاری است.

 

در جلسات قرآنی حوزه دانش آموزی، بسیجیان و ارکان و شورای حوزه بسیج دانش آموزی بصورت منظم و هماهنگ شده حضوری خوب و قابل به تحسین دارند که شیوه نامه های بهداشتی به بهترین کیفیت رعایت می شود .

 

در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی بصورت ویژه فضای مجازی به مدت یک ماه با تلاش پایگاه های مقاومت بسیج شهری وروستایی خواهران و برادران در حال اجرا است که خوشبختانه مورد استقبال بسیجیان و عموم مردم شهرستان هندیجان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها