فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

امیدآفرینی تکنیک دشمن برای بی اثر جلوه دادن انتخابات ۱۴۰۰ را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: دشمن برای عملیاتی کردن ذهن بیمار خود بدترین سناریوهای انتخاباتی را در نظر گرفته است اما ناکام می ماند.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۸۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مهم ترین مباحثی است که انقلاب در ۴۲ سال از عمر خود با آن روبرو بوده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یکی از عرصه های مهمی که دشمن برای مقابله با ابران انتخاب کرده است انتخابات خواهد بود.

 امیدآفرینی تکنیک دشمن برای بی اثر جلوه دادن انتخابات ۱۴۰۰ را خنثی می کند
وی افزود: دشمن تناقضی اساسی با مسئله انتخابات دارد، از یک سو خود را منادی دموکراسی و آزادی و انتخابات را نماد آن می داند اما زمان برگزاری انتخابات در کشور ما عزا می گیرد مبنی بر اینکه چگونه با این مسئله روبرو شود.
 
وی تحریم، انحراف، اتهام زنی، تقلب و تهدید را از جمله حربه های دشمن برای تحت شعاع قرار دادن انتخابات دانست و اظهار داشت: دشمن تمام این شرارت ها را طی ۴۲ سال اخیر علیه ایران روا داشته اند اما همواره تیر آنها به سنگ خورده است.
 
سردار مولایی تصریح کرد: دشمن برای عملیاتی کردن ذهن بیمار خود بدترین سناریوهای انتخاباتی را در نظر گرفته است اما ناکام می ماند، یکی از تکنیک های دشمن القاء ناامیدی به واسطه تنگناهای معیشت و اقتصادی مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال بی اثر جلوه دادن انتخابات است، گفت: تحمیل تفکر جدید در سایه ناامیدی مردم هدف دیگری است که دشمن دنبال می کند. البته عده ای مدیران داخلی منویات غرب را پیاده سازی می کنند تا انتخابات تحریم شود.
 
سردار مولایی افزود: امروز رسانه های غربی، عربی و عبری در قالب نظام سرمایه داری به دنبال تحریم انتخابات ایران به عنوان نماد دموکراسی است. دشمن برای ۱۴۰۰ از تکنیک ناامید کردن مردم استفاده می کند.
 
وی با اشاره به اینکه مهم ترین خواب دشمن دور کردن مردم از پای صندوق های انتخابات است، اظهار داشت: غرب به وابستگی ایران و تامین خواسته ها از طریق آنهااست، متاسفانه برخی مسئولین داخلی هم کدهایی به دشمن دادند که این مولفه ها را تایید می کند.
 
سردار مولایی تصریح کرد: دشمن می داند از کانال وابستگی مسئولین، تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم می تواند در ناامید کردن جامعه موفق شود در نتیجه به دنبال هدایت افکار در فضای مجازی و رسانه ها است.
 
وی گفت: امسال باید ترفند دشمن را با امیدآفرینی نقش برآب کنیم چراکه تنها راه نجات کشور و نیل به اهداف انقلاب انتخابات است. شیطان بزرگ از انتخاب اصلح و انتخابات ناراحت است در نتیجه مردم باید با جدیت پای کار باشند.
 
سردار مولایی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ماموریت داریم راهبردهای اساسی دشمن را در جهت ناامیدی مردم و بی اثر کردن انتخابات خنثی کنیم چرا که سرنوشت کشور در این همه پرسی رقم می خورد، رسانه های غربی یک مورد از موفقیت های ایران را بازتاب نمی دهند چرا که برای مردم امیدوارکننده است.

 
 
 
انتهای پیام/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها