خبرهای داغ:

برنامه ریزی برای تشکیل شورای رسانه‌ در خوزستان

در جلسه هم اندیشی سازمان های صداوسیما و بسیج رسانه‌ خوزستان بر تشکیل شورای رسانه ای در استان تاکید شد .
کد خبر: ۹۳۳۵۸۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

به گزارش بسیج خوزستان،  مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در بازدید از سازمان بسیج رسانه خوزستان بر لزوم تشکیل شورای رسانه‌ای برای استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌های خوزستان در انتخابات پیش رو تاکید کرد .
مسلم رحیمی در این بازدید افزود : انتخابات ۱۴۰۰ یکی از مهمترین رویداد‌های سیاسی ارزشمند و تاثیرگذار در کشور است.
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز در این نشست گفت: با توجه به انتخابات پیش رو ظرفیت‌ها و تعاملات بین صداوسیما و بسیج رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز در این دیدار به تشریح اهداف و برنامه های بسیج رسانه استان و ظرفیت های عظیم رسانه ای برای جریان سازی رسانه ای در بسیج رسانه پرداخت.
سجاد بهمئی افزود: بسیج رسانه خوزستان به منظور جذب ، آموزش و توسعه بسیج و خدمات رسانی به اصحاب رسانه کار خود را از سال ۹۲ آغاز کرد و در این مدت اقدامات برجسته ای در زمینه های مختلف از قبیل برگزاری جشنواره ها ، مسابقات، توزیع بسته های معیشتی و بسته های ضدعفونی تشکیل گروه های جهادی وتولید محتوا انجام داده است.
وی همچنین به مشکلات حوزه رسانه از جمله معیشت و بیمه خبرنگاران پرداخت و گفت: برای رفع این مشکل به دنبال راه حل مناسب هستیم اصحاب رسانه در تمام شرایط و مشکلات در کنار مردم هستند لذا نیاز است مسئولین مربوطه هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل این قشر زحمتکش اقدام نمایند.
بهمئی در ادامه به موضوع انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: نقش رسانه در این رویداد نقش بسیار مهمی است و می بایست از تمام ظرفیت رسانه های استان برای پرشور کردن و حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان همچنین با بیان اینکه حتما می بایست از ظرفیت رسانه های استان برای امیدآفرینی و جلوگیری از عملیات رسانه ای دشمن استفاده کرد، بر پیگیری مشکلات اصحاب رسانه استان تاکید کرد.
بهمئی در پایان افزود: تولید محتوای فرهنگی و رسانه‌ای با رویکرد امید آفرینی از مهمترین اولیت‌های این سازمان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها