خبرهای داغ:

عروج مادر شهید ابراهیم قاطعی، از شهدای خرمشهر

مادر پاسدار شهید ابراهیم قاطعی از شهدای سپاه خرمشهر به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۰۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آبادان، هیئت رزمندگان اسلام و سپاه شهرستان خرمشهر در پیامی درگذشت حاجیه خانم سعدنژاد مادرشهید ابراهیم قاطعی از پاسداران و شهدای گرانقدر سپاه خرمشهر را تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است:
مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

درگذشت این مادر فداکار را به خانواده گرانقدر شهیدقاطعی، خانواده معظم شهدا، همرزمان شهید و مردم شهیدپرور خرمشهر تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت داریم.

شهید ابراهیم قاطعی

تولد:۱۳۴۲- خرمشهر

محل شهادت: عملیات بیت المقدس - خرمشهر

در بخشی از وصیتنامه شهید می خوانیم: در زندگی پیام امام حسین (ع) را در نظر داشته باشید، که فرمود: «إنما الحیوة عقیدةُ و جهاد». براستی که زندگی عقیده و جهاد است. بدانید که دنیا همیشه شما را بسوی خود می‌خواند، انسان وارسته اوست که دنیا را بدنبال خود بکشد نه اینکه به دنبال دنیا برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها