خبرهای داغ:

توزیع بسته کمک معیشتی بین نیازمندان آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از عملکرد حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) در تهیه ۱۱ بسته کمک معیشتی توسط پایگاه شهیده مریم فرهانیان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۵۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

وی گفت: "با تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان تشنگی و گرسنگی روز قیامت را بچشید و صدقه به فقرا و مسکینان بدهید." در واقع انفاق و دستگیری از دیگران یکی از دستورات دینی ماست که خداوند منان هم در قرآن کریم هر جا دستور به نماز می‌دهد به دنبال آن دستور به زکات و دستگیری از دیگران نیز اشاره کرده است.

به همین منظور اعضای خیّر پایگاه شهیده فرهانیان به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ۱۱ بسته معیشتی( هر بسته به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان) تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش و ثبت شده در اطلاعات بانکی پایگاه، توزیع کردند.

در برنامه ای دیگر حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) از پخت و توزیع سحری توسط پایگاه حضرت سمیه(س) خبر دادند.

سرهنگ احمدی افزود: باران رحمت الهی در ماه مبارک رمضان باریدن دارد و فرصت برای کسب فضایل معنوی و دست‌یابی به نیکی فراهم است، باید این فرصت را به خوبی شناخت و از هر لحظه آن به ویژه اوقاتی چون سحر، به شایستگی استفاده کرد.

ایشان‌افزود: از ویژگی های بارز مؤمنان توجه و رسیدگی به امور نیازمندان است. به همین منظور پایگاه حضرت سمیه واقع در مسجد ابوالفضل در منطقه فیه اقدام به پخت ۵۰۰ پرس غذای گرم و بین نیازمندان مناطق ابوشانک، ذوالفقاری و فیه توزیع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها