خبرهای داغ:

بازدید از بیمارستان صحرایی آبادان

مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی ناحیه آبادان از بازدید بیمارستان صحرایی حضرت علی ابن ابی طالب به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۵۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، پاسدار محمد مدنی افزود: امروز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به‌مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) از بیمارستان صحرایی حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام در معیت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی آبادان جانشین محترم سپاه رئیس پدافند غیرعامل و معاونت سلامت و پدافند زیستی سپاه آبادان بازدید صورت گرفت.

ایشان افزود: این بازدید با توجه به مشکلات پیرامون منطقه و با هدف تقویت زیرساخت های بیمارستان صحرای حضرت علی بن ابیطالب صورت گرفته است.

مدنی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته توسط دانشکده علوم پزشکی و سپاه ناحیه آبادان این بیمارستان که در زمان جنگ نقش مهمی را ایفا کرده ، امید است بتوانیم این بنا را تقویت و بازسازی کنیم تا در مواقع بحران به عنوان بیمارستان صحرایی مورد استفاده قرار گیرد.

ایشان در ادامه افزود: امیدواریم به کمک ادارات مربوطه همچنین سازمان پدافند غیرعامل بتوانیم این بیمارستان را احیا کنیم تا بتوانیم این شاهکار عظیم که توسط رزمندگان دفاع مقدس در عرض ۶ماه ساخته شده به نسل آینده معرفی کنیم. خود نیز از آن بهره ببریم.

ایشان‌در پایان با اشاره به بازدید مقام مظم رهبری(مدظله العالی) از این بیمارستان در دوران دفاع مقدس افزود: با توجه به اینکه در دوران دفاع مقدس خود حضرت آقا در این بیمارستان بستری بودند ایشان فرمایش کردند: "بنده در بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب جلوه هایی از ایثار ،رشادت ، شهادت و درخشندگی علمی را دیدم" . امید است بصورت دومنظوره هم در مواقع بحران و هم برای نسل های بعدی بتوانیم از این بیمارستان‌بهره ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها