خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن درهندیجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان ، مراسم محفل انس با قرآن با رعایت پروتکل بهداشتی توسط حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان با دعوت از قاریان برجسته استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در ماه مبارک رمضان و همزمان با شهادت حضرت امام علی علیه السلام، با همت ارزشمند و مخلصانه حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان، محفل انس با قرآن همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با دعوت از قاریان برجسته استانی و شهرستانی آقایان شاکر حیدریان و عبدالله مشهدی برگزار شد.

 

محفل انس با قرآن با حضور جانشین ناحیه سپاه، معاونت تعلیم و تربیت ناحیه،فرماندهی و بسیجیان طرح شهید علی هاشمی،اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان در ناحیه سپاه با بهترین کیفیت برگزار شد .

قاریان با تلاوت سوره آل عمران محفل انس با قرآن را برگزار که مورد استقبال بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان قرار گرفت که جانشین ناحیه سپاه هندیجان و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی از حضور بسیجیان و قاریان در محفل انس با قرآن صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند و بر ادامه اینگونه جلسات قرآنی تاکید کردند.

در شب های قدر مراسمات قرآنی با حضور بسیجیان شهرستان هندیجان بصورت فضای مجازی و فضای حقیقی در مساجد و حسینیه ها و امام زادگان و یادمان شهدای گمنام برگزار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها