خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا:

شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند

فرمانده قرارگاه کربلا با تأکید بر اینکه شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند، گفت: تکلیف ما این است که در راستای صیانت از انقلاب اسلامی زیر بیرق ولایت‌فقیه نقش‌آفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا در مراسم تشییع شهید گمنام ۱۷ ساله در محل ستاد فرماندهی مرزبانی خوزستان، اظهار کرد: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که پس از شب‌زنده‌داری شب‌های قدر امروز خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، روحانیت معظم، عشایر غیور عرب و بختیاری و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی دور محفل این شهید والامقام جمع شدیم.

وی افزود: بر اساس روایات قرآنی هرگز مپندارید که شهدا مرده‌اند؛ قطعاً همه ما با زبان روزه اعتقاد و اطمینان کامل داریم که شهدا نزد خدا زنده هستند.

فرمانده قرارگاه کربلا تصریح کرد: این شهدا به تکلیف خود عمل کرده و جان عزیز خود را با اخلاص کامل اهدا کردند.

سردار خادم سید الشهدا عنوان کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سال‌ها در دوران دفاع مقدس و تا بعد از آن به تکلیف خود عمل کرد؛ کارش جمع کردن مجاهدان فی سبیل الله برای مقابله با گروه‌های تکفیری و داعشی بود تا آنها را از بین ببرد.

وی بیان کرد: برخی‌ها مارمولک صفت هستند و افرادی در داخل و خارج می‌خواهند حرکت انقلابی و شهدای عزیز را مثل (زمان آتش افروختن بر حضرت ابراهیم) مارمولک فوت کنند و آتش فعلی را شعله‌ورتر کنند.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به اینکه شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند، ادامه داد: تکلیف ما این است که در راستای صیانت از انقلاب اسلامی زیر بیرق ولایت‌فقیه نقش‌آفرینی کنیم؛ قطعاً راه سعادت، پیشرفت و راهی که اسلام برای ما ترسیم کرده است و شهدا هم نقش خود را با اعطای جان و خون پاکشان ایفا کردند و درخت انقلاب را با خونشان آبیاری کردند.

سردار خادم سید الشهدا یادآور شد: تا آخرین قطره خون خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مقدس این کشور صیانت می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها