خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آباده گفت: در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آباده با توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۶۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ عباس قره خانی، فرمانده ناحیه سپاه آباده، از اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه، در شهرستان خبر داد و گفت: در این مرحله با مشارکت حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان، نیرو ها و نهاد های انقلابی از جمله هیئات مذهبی و مساجد، خادمیاران رضوی، دارالقرآن نور، خیرین شهرستان و ... 3000 بسته معیشتی، هر کدام به ارزش تقریبی 300 هزار تومان تهیه شده است، که در سطح شهرستان، در میان نیازمندان توزیع شد.

مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آباده با توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی

 وی افزود: بخشی از کمک‌ها در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه و و بخش دیگر کمک‌ها در بحث محرومیت‌زدایی و آسیب دیدگان از کرونا است که در سراسر شهرستان، از جمله شهر های، صغاد، بهمن، ایزدخواست، سورمق، آباده توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان آباده تصریح کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شد و توزیع این بسته های معیشتی از طریق حوزه ها و پایگاه‌های مقادزمت بسیج محلات، انجام می‌شود.

مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آباده با توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی

وی با بیان اینکه در کنار این کمک های مومنانه، به محرومیت زدایی و رفع نیاز های فرهنگی توجه شده است، گفت: در کنار توزیع این بسته های معیشتی، اقدام به پخت 7000 پرس غذای گرم در مراحل مختلف و توزیع میان نیازمندان، توزیع مقداری گوشت بصورت نذری، تقدیم 25 میلیون تومان وجه نقد به نیازمندان، تهیه تعدادی بسته فرهنگی با عنوان نذر حیاء، شده است و امروز نیز شاهد توزیع تعدادی جهیزیه برای نیازمندان هستیم.

سرهنگ قره خانی، با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، اسلامی، انقلابی و ارزشی شهرستان آباده عنوان کرد: در اجرای این مرحله از کمک های مومنانه از توان تمام نیروی های انقلابی و ارزشی آباده استفاده شده است، و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، این حرکت ارزنده، به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها