در دیدار مسئول بسیج صنعت با مدیر کل امور دارایی خراسان جنوبی مطرح شد:

هم افزایی و استفاده از توان همه دستگاهها برای تحقق شعار سال

در این جلسه بر هم افزایی و استفاده از توان همه دستگاهها برای تحقق شعار سال و حضور مدیر کل در جلسه قرارگاه صنعت یار استان و استفاده از ظرفیت کلینیک صنعت یار در قالب توسعه خاوران تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در دیدار مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت به همراه مدیر کلینیک صنعتی بسیج با مدیر کل امور دارایی استان خراسان جنوبی برنامه های سازمان در راستای حمایت از بخش تولید و تلاش جهت رفع موانع تشریح شد.

در این دیدار مهندس سهرابی ضمن تشریح طرح راهکارهای جهش تولید مصوب شورای فرهنگ و عمومی استان که توسط سازمان بسیج مهندسین مطرح و آماده شده بود بر لزوم استفاده از ظرفیت کلینیک صنعت یار بسیج مستقر در شهرک صنعتی در جهت پنجره واحد سرمایه گذاری استان تاکید نمود.

سپس مهندس ارغشی مدیر کلینیک صنعت یار بسیج ضمن تشریح اقدامات انجام شده و عارضه یابی بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی و معدنی   در سال گذشته آمادگی خود را  در جهت استفاده از توان مدرسین امور مالیاتی در راستای کاهش مشکلات واحدهای صنعتی اعلام نمود.

در ادامه مدیر کل امور دارایی استان ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در معاونت بسیج مهندسین صنعتی در خصوص حمایت از تولید برهم افزایی همه دستگاه ها برای تحقق شعار سال تاکید نمود وی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای طرح توسعه خاوران استان حضور سازمان در این ستاد را موثر دانست،در پایان مقرر شد با توجه به تهیه چهل طرح سرمایه گذاری در قالب ستاد جلسه هماهنگی برای اجرای برنامه های مشترک در مجموعه معاونت اقتصادی آن اداره کل برگزار گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات