ئول اتحادیه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان مازندران در گفت و گو با بسیج گفت:

ردپای آمریکا در حادثه تروریستی کابل مشهود است

ساری- مسئول اتحادیه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان مازندران گفت: این حادثه تروریستی دارای ابعاد مشخصی است و قطعا دست آمریکای جنایتکار در حمله تروریستی دخیل است.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری از مازندران،دانش آموزان بسیجی در راستای محکومیت حمله تروریستی به مدرسه دخترانه منطقه شیعه نشین غرب کابل با اجتماع در مقابل دفتر نمایندگی وزرات امورخارجه ایران در مرکز استان، با خانواده شهدا ابراز همدردی کردند.

بابا گل زاده در حاشیه این تجمع در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن محکومیت حمله تروریستی مدرسه دخترانه در کابل ، گفت: این حادثه تروریستی دارای ابعاد مشخصی است و قطعا دست آمریکای جنایتکار در حمله تروریستی دخیل است.
 
مسئول اتحادیه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان استان مازندران با تصریح بر اینکه آمریکای جنایتکار برای منافع خود یک مدرسه شیعی را انتخاب کرده است، افزود: آمریکایی ها برای رسیدن به منافع خود  دست به هرکار بی رحمانه ای می زنند و امروزه شاهد هستیم که بیش از 50 دختر دانش آموز بی گناه به طرز مظلومانه به شهادت رسیدند.
 
باباگل زاده در پایان سخنان خود یادآور شد: دانش آموزان بسیجی و انجمن اتحادیه دانش آموزان مسلمان گرد هم جمع شدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه ، نفرت و انزجار خود را  از امریکای جنایتکار و تروریستها اعلام کنند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها