خبرهای داغ:

نشست صمیمی و تجلیل ازجهادگران در لالی

سروان پاسدار قاسم گودوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی از برگزاری نشست صمیمی و تجلیل از جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۴۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسيج، این نشست صمیمی با حضور امام جمعه محترم شهرستان برگزار شد، جناب سروان گوروی فرمانده سپاه ناحیه لالی ضمن خیرمقدم به حاضرین ۱۷اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده ساز و دوراندیشانه امام خامنه‌ای مدظله العالی بوده که بر تارک آن ، نام بسیج‌سازندگی درخشنده و الهام بخش است. تشکیل بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور می‌باشد.

گوروی افزود: امروزه بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت، در عرصه‌های مختلف حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت دارد و تجلی عشق و دلدادگی، اقتدار، ولایتمداری و ایثار و فداکاری را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه‌های خدمت‌رسانی به مردم با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته و روز به روز نیز بحمدالله شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان می‌باشیم.

وی ادامه داد: به مناسبت این روز بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این روز به همه جهادگران شهرستان، از تلاش‌های همه این عزیزان در حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی تقدیر وتشکر مینمایم.
در پایان از برگزیدگان عرصه سازندگی و محرومیت زدایی با حضور امام جمعه محترم شهرستان لالی و جمعی از مسئولان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها