خبرهای داغ:

تامین کالا‌های اساسی در آستانه عید فطر در خوزستان

رییس سازمان صمت خوزستان:کمبودی در تامین کالا‌های اساسی به ویژه با نزدیک شدن به ایام عید فطر در استان نداریم.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۷۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه غیر از مرغ که با کمبود جوجه‌ریزی روبه‌رو شدیم گفت: در آستانه عید فطر کمبود کالاهای اساسی در خوزستان نداریم.

امیرحسین نظری بااشاره به تلاش برای رفع کمبود مرغ تولیدی در خوزستان با تامین مرغ منجمد افزود: هم اکنون بیشتر استان‌ها به دلیل کاهش جوجه ریزی در ایام عید نوروز با مشکل تامین مرغ روبه رو شده‌اند.

وی گفت: در بحث شکر نیز روش‌های مختلفی برای توزیع گسترده این کالا در خوزستان در نظر گرفته شده، که یکی از این موارد که در حال انجام است توزیع با خودرو‌های سیار در سطح شهر‌ها است.

نظری ادامه داد: همچنین شکر به مقدار زیاد در اختیار بنکداران قرار می‌دهیم تا امکان توزیع در بین خرده فروشان را داشته باشند و مشکلی در تامین آن برای مردم در نقاط مختلف شهر نباشد.

وی با اشاره به تعیین عامل برای فروش سیمان در اهواز به منظور کاهش تنش این کالا در بازار افزود: با تعیین ۲۰ عامل معتمد سیمان با قیمت مصوب، از روز شنبه هفته جاری در اهواز، تنش در بازار سیمان کاهش یافته است.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه عاملان سیمان با قیمت مصوب سیمان را عرضه می‌کنند افزود: بنر‌هایی در این واحد‌ها نصب شده تا مردم مطلع شوند؛ قیمت مصوب هر کیسه سیمان ۳۶۵هزار ریال است و اگر مصالح فروشی بیش از این قیمت عرضه کند تخلف کرده و مردم می‌توانند این تخلف را با شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

طبق اعلام اداره کل غله و بازرگانی خوزستان ذخیره برنج وارداتی خوزستان یکهزار و ۲۰۰تن و شکر هشت هزار تن است.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان اعلام کرد: در ۲روز منتهی به عید سعید فطر تا ۱۳۰تن مرغ منجمد در کنار مرغ کشتار روز در خوزستان توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها