مسئول سیاسی تیپ ۱۲ قائم:

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید می کند

مسئول سیاسی تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان نظام می‌گردد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۵۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید حسن موسویان مسئول سیاسی تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است و تاریخ نشان داده است که کسانی که این فریضه الهی را ترک کنند دچار عذابی دردناک می شوند.

وی افزود: امروز مسیر، نشان دادن مسیر منطقی و اهل تفکر و تعقل بودن ، حضور در پای انتخابات است و لذا باید در انتخابات مردم حضور حداکثری داشته باشند زیرا این حضور باعث ناامید شدن دشمنان می شود.

او ادامه داد: همه ی ما باید برای رای خود پاسخگو باشیم و لذا امنیت و آرامشی که سخت بدست آمده است را  به یاد داشته باشیم و در شرایط انتخابات پشتیبان نظام باشیم.

موسویان تصریح کرد: فهم درست از انتخاب اصلح بسیار مهم است و در انتخاب خود باید از افراد با بصیرت مشورت و کمک گرفته شود تا بتوانیم نظام را در مسیر رشد و تعالی و بالندگی اقتصادی قرار دهیم.

مسئول سیاسی تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز برای عبور از معبر اقتصادی  به جریانی جوان و پویا و با انگیزه نیاز داریم.

وی افزود: باید تلاش شود تا با حضور در پای انتخابات فردی ساده زیست، انقلابی و با اعتقاد به توان داخلی کشور را انتخاب کنیم.

او ادامه داد: وقتی صف های طولانی در انتخابات شکل گیرد، دشمنان نظام خواهند فهمید که این ملت در کنار نظام خود قرار دارد و همواره پشتیبان این نظام است.

موسویان تصریح کرد: امروز وظیفه ما پیروی از ولی فقیه زمان خود است و باید در وسط میدان باشیم و تلاش کنیم تا مردم به پای صندوق های رای بیایند و با امید به رفع مشکلات از مسیر منطقی یکبار دیگر خرمشهر اقتصادی فتح شود و گام اول این مسیر در گرو حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

 

ارسال نظرات