خبرهای داغ:
سردار حسن شاهوارپور خبرداد:

۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان توزیع می‌‎شود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در قالب طرح کمک مومنانه ۶ هزار بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۸۳۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان اظهار کرد: این ایام ماه رحمت و مغفرت رمضان است، امیدواریم خداوند برکات این ماه را برای پیشرفت، آبادانی و سلامتی ملت ما و عبور از موانع همچنان مستدام قرار دهد.

وی افزود: امیدواریم مردم ما هرچه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا نجات پیدا کنند. در این زمینه ما نیز برای آرامش مردم و دور کردن استرس کرونا از زندگی‌ مردم تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است که با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم رشد کرده و امروز یک مجموعه بالغ برای خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: امروز در راستای خدمت به مردم و بحث کمک‌های مومنانه با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بیش از ۶ هزار بسته غذایی و کمک معیشتی به‌مناسبت عید فطر در استان توزیع می‌شود.

شاهوارپور بیان کرد: در دو ماهه اول امسال حدود ۱۱۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی تهیه و توزیع شده و بخشی از آن نیز در حال توزیع شدن است.

وی افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۲۶ جهیزیه نیز تهیه شده و در اختیار زوج‌های قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: بسیج سازندگی یک مجموعه پویا، با نشاط و خودجوش است که از جوانان داوطلب و ایثارگر تشکیل شده است. بیش از ۸۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در نقاط مختلف استان در حال خدمات رسانی هستند. در بخش ساخت و تعمیر منازل تلاش‌های زیادی علاوه بر تلاش‌های انجام شده در دوران سیل، زلزله و آبگرفتی‌های شهری توسط گروه های جهادی انجام شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: خوزستان بیش از ۴هزار منطقه روستایی دارد، حاشیه‌های برخی از شهرهای خوزستان از نظر مشکلات خدماتی همچون روستاها و حتی بدتر هستند و گروه‌های جهادی با حضور در این مناطق اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

شاهوارپور بیان کرد: توافق نامه ای با کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی داشته‌ایم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی بتوانیم بخشی از مشکلات و آلام مردم را تسکین دهیم.

وی افزود: در ساخت و تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد اقدامات بسیار زیادی در استان توسط گروه‌های جهادی انجام شده است. همچنین در بخش فرهنگی، آموزش‌های عقیدتی و کلاس‌های قرآنی نیز اقدامات متعددی انجام شده است.

وی در پایان به طرح شهید سلیمانی جهت مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این طرح گروه‌های جهادی برای شناسایی بیماران کرونایی در سراسر استان اقدام کردند و با اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام داده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها