خبرهای داغ:

برگزاری نماز عید سعید فطر در هندیجان

نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و استان در هندیجان،شهرزهره و روستاهای امامزاده عبدالله و جیری ودیگر روستاهای بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی و با حضور قشر های مختلف شهرستان برگزار شد که امام جمعه هندیجان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت :

وی افزود : این عید سعید فطر و یاد امام زمان (عج) مهمترین دستاورد ماه مبارک رمضان است که موجب دلتنگی و نزدیکی قلب ها به آقا و مولایمان حضرت ولیعصر(عج) می باشد .

وی بیان کرد: کشتار وحشیانه ، دختران دبیرستان سید الشهدا(ع) در افغانستان توسط گروه جنایتکار و تروریست داعش را محکوم می نمائیم و این عمل ناجوانمردانه ، قلب مقدس حضرت امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار را به درد آورد .

وی بابیان توجه همگان به تقوای الهی گفت: همگان را به تقوای الهی و حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان سفارش واز آحاد مردم شریف تقاضا می شود تمامی امور از جمله کسب کار ، نگاه و زبان حلال و حرام الهی را رعایت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها