خبرهای داغ:

انجام ۱۶ عملیات امدادی و اطفای حریق در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۶ عملیات امدادی و اطفای حریق را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۵۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

به گزارش بسیج از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق ۲ دستگاه ترانس برق ساعت ۱۴ دقیقه بامداد در منطقه نادری خیابان علم الهدی و ساعت ۲ و پنج دقیقه بامداد در کوی گلدشت با کمک آتش نشانان اطفا شد.

او بیان داشت: آتش سوزی کیوسک سوپرمارکت ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد به علت اتصال برق کولر با تلاش آتش نشانان مهار شد و برخورد خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ ساعت ۲ و ۱۲ دقیقه بامداد در مسیر تصفیه نیشکر حد فاصل پل کیان به سمت روستای دغاغله منجر به مصدوم شدن ۲ مرد ۳۲ و ۳۷ ساله و یک زن ۲۵ ساله شد وآتش نشانان با ابزار برش و نجات مجروحین را از اتاقک خودرو‌ها خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری تصریح کرد: حریق منزل مسکونی ساعت ۲ و ۴۹ دقیه بامداد، حریق خودرو پژو پارس ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه در مسیر اتوبان گلستان میدان دانشگاه، حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۲ و ۳۸ دقیقه درشهرک رزمندگان و حریق ترانس برق ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه در منطقه زرگان با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق گسترده نخلستان و نیزار‌های روستای مگطوع ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه در مسیر جاده قدیم اهواز خرمشهر با تلاش سه ساعته آتش نشانان مهار شد و آتش نشانان با ایمن سازی و لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از سرایت حریق به مخزن ۳۰ هزار لیتری گازوئیل در کنار ایستگاه پمپاژ این روستا و ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و منازل مسکونی روستا جلوگیری کردند.

این مقام مسئول اظهار داشت: حریق منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۶ دقیقه در منطقه آخر آسفالت به علت اتصال برق یخچال مهار شد و برخورد خودرو سمند با خودرو پراید ساعت ۲۳ و ۳۲ دقیقه در منطقه گلستان خیابان بوستان سه حادثه ساز شد و آتش نشانان با نصب تجهیزات ترافیکی در مسیر خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند. 

او گفت: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه کمپلو، زیتون کارمندی خیابان کمیل و خیابان فروغ عملیات نجات محبوسین دراماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق کیانپارس و پردیس ۱۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها