خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان:

زمان زیادی تا نابودی غده سرطانی اسرائیل باقی نمانده است

حجت‌الاسلام «ابراهیمی‌پور» با بیان اینکه روزی تفکر صهیونیست‌ها تحقق شعار از نیل تا فرات بود؛ ولی امروزه به دنبال امنیت در دیوارهای خود هستند، گفت: زمان زیادی تا نابودی این غده سرطانی باقی نمانده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۹۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» امام جمعه آبادان،اظهار داشت: امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است و این حمایت با هر وسیله‌ای باید صورت بگیرد.

وی افزود: روزی جوانان فلسطینی با سنگ برابر دشمن تمام مسلح خود ایستادگی می‌کرد؛ ولی اکنون موشک‌های حماس از غزه و کرانه باختری رود اردن خواب را از چشمان دشمن صهیونیستی گرفته‌اند و در حالی که روزی تفکر صهیونیست‌ها تحقق شعار از نیل تا فرات بود؛ ولی امروزه به دنبال امنیت در دیوارهای خود هستند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه زمان زیادی تا نابودی این غده سرطانی که بلای جهان اسلام است، باقی نمانده، گفت: رژیم صهیونیستی با ایفای نقش انگلیس در منطقه، به‌دنبال تفرقه افکنی بین کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: این نبرد یک نبرد سرنوشت‌ساز است که در نهایت پیروزی فلسطین را رقم خواهد زد و باید از آن‌ها در این راه حمایت شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور در خصوص انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها، بیان داشت: مشارکت حداکثری موجب طراوت، قدرت و صلابت انقلاب و نظام است و بدون شک در عمل برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور به‌رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند.

امام جمعه آبادان گفت: انتخابات خردادماه سال جاری یکی از مهم‌ترین انتخابات کشور است که باید همه حضوری پرشور و حداکثری در آن داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که انتخاب فرد اصلح، هم به‌عنوان رییس جمهور و هم اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، از وظایف خطیر مردم در این دوره از انتخابات است، افزود: این دوره از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ شرایط بین‌المللی و سیاسی برخوردار است و مشارکت اثرگذار مردم در آن، مانند مشت محکم بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور متذکر شد: حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو ضمن افزایش اقتدار ایران به معنای رنگ باختن تمامی توطئه‌های دشمنان است که می‌کوشند تا با ایجاد جوی منفی و یأس در جامعه ما مشارکت مردم را پای صندوق‌های رای پایین آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها