خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مطرح کرد:

«تابستان سخت» در انتظار صنعت برق خوزستان/نیاز به همراهی مردم در مصرف انرژی

خدری گفت: با توجه به کاهش ۳۰ تا ۳۵ درصدی بارش‌ها و آورد کم رودخانه‌ها، امسال «تابستان سختی» به لحاظ شرایط آبی و برق در انتظار خوزستان است.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۶۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

 علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با توجه به کاهش ۳۰ تا ۳۵ درصدی بارش‌ها و کاهش ظرفیت تولید برق نیروگاه‌های برق آبی امسال تابستان سختی در پیش رو داریم.

او با بیان اینکه کاهش بارش باعث محدودیت در استفاده از نیروگاه‌های برق آبی شده است، افزود: همچنین شرایط کرونایی کشور، گرمایش جهانی و بهره گیری غیر مجاز از برق برای استخراج رمز ارز شرایط را برای گذر از تابستان دشوار‌تر می‌کند.

خدری با طرح این مسئله که به دلایل فوق تراز تولید و مصرف نیز منفی شده، بیان کرد: برای گذر از تابستان سخت امسال از هم اکنون در حال آماده شدن هستیم و برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌ها بر اساس سنجش شاخص‌ها از پارسال برای گذر موفق از این شرایط در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها در این جهت استفاده از پتانسیل برق امید، مدیریت بار ادارات و برخورد با استخراج رمز ارز‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان همچنین تاکید کرد که در صورت همراهی نکردن مردم با شرایط سخت تابستان و استفاده بی رویه از منابع احتمال خاموشی وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها