خبرهای داغ:
نماینده دشت آزادگان در مجلس خبر داد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به شبکه فاضلاب دشت آزادگان و هویزه

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به شبکه فاضلاب این دو شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
قاسم ساعدی در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه انتخابی در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های جدیدی نیز کلنگ‌زنی شدند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با اخذ مجوز ۱۲ واحد آموزشی برای حوزه‌های انتخابیه تا ۲۰ سال آینده نیاز به ساخت و توسعه واحد‌های آموزشی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه بهداشت و درمان یک امر ضروری و یکی از نیاز‌های اساسی مرتبط با حیات انسان‌هاست به توسعه ۱۵ مرکز تخصصی و درمانی در دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهدای طریق القدس بستان افتتاح می‌شود و هفته‌های آینده نیز پروژه ساخت یک بیمارستان برای هویزه کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد: مردم دشت آزادگان و هویزه همیشه شاهد جاری شدن فاضلاب در خیابان‌ها بودند که طرح اصلاح شبکه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این بخش اختصاص یافته است.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه‌های ساخت ۴۲ چمن مصنوعی در روستا‌های حوزه انتخابیه، بیان کرد: برای آسفالت خیابان‌ها و معابر و سوسنگرد نیز ۲۷ میلیارد تومان اعتبار جذب شده و پروژه‌های این حوزه نیز در حال اجرا هستند.

ساعدی در خصوص گلایه‌های برخی کاندیدای رد صلاحیت شده شورای شهر به تخریب وجه اجتماعی آن‌ها گفت:

احراز نشدن صلاحیت به معنای مردودی نیست به طور مثال قانون ملاک مدرک تحصیلی را مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها عنوان کرده، ولی برخی افراد ثبت نام شده از مؤسسات خصوصی مدرک تحصیلی داشتند.

وی تأکید کرد: هیئت نظارت استان خوزستان در دفاع از افراد ثبت‌نام کننده خوزستانی در تهران تمام قد ایستاد تا به اعتراض آن‌ها نیز رسیدگی قانونی شود، زیرا تعداد داوطلبان شرکت‌کننده برای انتخابات شورای شهر در خوزستان به اندازه هفت تا هشت استان دیگر بود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ نتایج اعتراض کاندیدای رد صلاحیت شده تا ۱۵ خردادماه سال جاری اعلام می‌شود که شاید حدود ۱۰۰ نفر دیگر نیز به لیست کاندیدا افزوده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها