خبرهای داغ:

ثبت‌نام ۵۴۹ خوزستانی در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از ثبت‌نام ۵۴۹ خانم و آقا از خوزستان در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: ۵۴۹ نفر از استان خوزستان در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۳۴ آقا و ۳۱۵ خانم در رشته‌های همسرایی، اذان، دعاخوانی، تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، تفسیر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرهادی‌نژاد گفت: رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد: مسابقات در استان خوزستان در دو مرحله منطقه‌ای (شهرستانی) ‏ و استانی برگزار خواهد شد. شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوشتر، ایذه، ماهشهر، آبادان و بهبهان میزبان مرحله منطقه‌ای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در استان خوزستان خواهند بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در این دوره نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته، اما باز هم تعدادی از ثبت‌نام جا ماندند و تلاش ما این است که بتوانیم‏ مهلتی یک هفته‌ای را برای ثبت‌نام از سازمان بگیریم تا رقابت گرم‌تر شود. اگرچه تجربه سال گذشته نشان می‌دهد که مهلت ثبت‌نام قابل تمدید نیست.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها